Klachtenprocedure

Wij doen elke dag ons uiterste best om een helder en zorgvuldig beleid te voeren, waarbij de kinderen en hun ontwikkeling centraal staan. We vangen de kinderen op en bieden een plek waar zij zich veilig, gewaardeerd, thuis en geliefd voelen. We geven ze de aandacht die zij nodig hebben, zodat zij zich harmonieus en gezond kunnen ontwikkelen tot kinderen die goed in hun vel zitten.

Toch kan het gebeuren dat u als ouder ergens ontevreden over bent. Als u een klacht heeft, bespreek dit bij voorkeur zo snel mogelijk met de eigenaresse van &Vriendjes of met de betrokken medewerker. Wij staan open voor feedback en we gaan hierover dan ook het liefst meteen met elkaar in gesprek om tot een oplossing te komen. Indien gewenst kunt u altijd een formele interne klacht indienen. Daarvoor hebben wij een klachtenregeling getroffen. In deze regeling beschrijven we hoe u een klacht in kunt dienen, hoe we deze behandelen en waar u terechtkunt voor externe behandeling van de klacht.

Klachtenregeling

Sluit Menu